I 2019 blev NAOMA ApS (benævnt som Naoma), oprettet af ingeniørerne Nabil og Amel.
NAOMA[na-o-ma]
De drømte om at skabe en virksomhed, hvor de kunne hjælpe andre virksomheder og enkelte kunder med at styre deres projekter på en optimerbar og tidsbesparende måde. Grundlæggerne bag NAOMA har en solid profil med sammenlagt 70+ års erfaring som projektledere på bred vifte af tekniske fag. De har således taget del i udviklingen på jernbaneområdet og inden for byggebranchen.
NAOMA har gennem perioden været dynamoen for talrige projekter, og de er fortsat stærkt repræsenteret.
I dag har NAOMA en bred portefølje af ydelser, der omfatter jernbane, el, bygherrerådgivning,
Samarbejde med kunder, leverandører og andre interessenter sikrer, at vores ydelser opnår høj kvalitet, der overholder gældende lov- og myndighedskrav.
Vi vil til stadighed udvikle os og være innovative gennem dialog med kunder, og den erfaring vi erhverver os.
Vi er åbne og modtagelige for feedback fra vores kunder og samarbejdspartnere for at sikre en løbende forbedring af kvaliteten.
Sammen med vores leverandører vil vi løbende optimere kvaliteten på vores udførelse af metoder, og herigennem forbedre den samlede kvalitet på vores ydelser. Vi vil inddrage vores kunders behov og forventninger til kvalitet og pris, for at sikre høj kundetilfredshed og langvarige relationer.
Ved at sikre personlig og faglig udvikling af vores medarbejdere vil vi fremme en kvalitetsbevidst og resultatorienteret virksomhedskultur.
Nye medarbejdere skal introduceres grundigt i denne virksomhedskultur foruden virksomhedens strategier, målsætninger samt kvalitets- og miljøledelsessystem. Planlægning og optimering af interne og eksterne ressourcer, samt optimering af vores processer, skal bidrage til øget kvalitet af vores produkter og ydelser, og samtidigt reducere omkostninger og tidsforbrug.